مردي که از دوران نوجواني در انديشه انتقام بود، پس از اسيدپاشي دستگير و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
يزدفرداچندي پيش به دنبال تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اين که فردي ناشناس روي 2 عابر اسيدپاشي کرده است ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با عزيمت به محل ، هر 2 مصدوم به بيمارستان منتقل شدند و تحقيق از آنها آغاز شد.
مجروحان حادثه در تحقيقات مقدماتي اعتراف کردند، وقتي قصد عزيمت به محل کار خود را داشته اند، مرد موتورسواري به آنها نزديک و سپس اسيدپاشي کرده و متواري شده است.

آغاز تحقيقات

با ثبت شکايت هر 2 شاکي که از ناحيه سر، صورت و دستها دچار سوختگي شده بودند، موضوع براي تحقيقات در دستور کار ماموران قرار گرفت و در اولين مرحله از تحقيقات پليس مشخص شد، اين اسيدپاشي به انگيزه انتقام صورت گرفته است.

اين گزارش حاکي است ، با جمع بندي اطلاعات مربوط به اين حادثه و سرنخ هاي به دست آمده ، ماموران موفق شدند، ردپاي مرد اسيدپاش را در شرق تهران شناسايي و او را در اقدامي ضربتي دستگير کنند.

اعتراف

با انتقال متهم به دادسراي جنايي ، وي در تحقيقات مقدماتي اعتراف کرد، در دوره نوجواني با يکي از مجروحان حادثه همکلاس بوده است که اين فرد يک روز او را به بهانه تماشاي فيلم به خانه اش برده و با تهديد چاقو او را مورد آزار و اذيت قرار داده و او سالها در انديشه انتقام بوده است.

متهم افزود: در اين چند سال لحظه اي آرامش نداشتم تا اين که پس از پرس وجو سرانجام آدرس او را پيدا کردم و چند روز متوالي او را زير نظر گرفتم تا اين که با تهيه اسيد در کمين او نشستم و وقتي او را همراه دوستش ديدم ، اقدام به اسيدپاشي به سوي او کردم که در اين حادثه هر 2 نفر بشدت آسيب ديدند و من نيز متواري شدم.

بازداشت موقت

اين گزارش حاکي است ، پس از اين اعترافات پرونده با تحقيق از سوي داديار خاکي در شعبه اظهارنظر بررسي شد و با صدور قرار بازداشت موقت براي متهم ، ادامه تحقيق از مرد اسيدپاش به پليس آگاهي ارجاع شد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا